یوسف السركال بر نامزدی در انتخابات كنفدراسیون فوتبال آسیا تاكید كرد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، 'یوسف یعقوب السركال' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه تصریح كرد: برای اینكه بین من و 'سلمان بن ابراهیم' رییس فدراسیون فوتبال بحرین، یكی نامزد انتخابات ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا شویم، مذاكره ای انجام نشده و تا كنون موافقتی در این راستا حاصل نشده است.

وی تاكید كرد: از نامزدی انتخابات ریاست كنفدراسیون فوتبال كناره گیری نمی كنم حتی اگر این نامزدی به مصلحت من نباشد.

وی در باره احتمال پیروزی خود در انتخابات كنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال امارات عربی متحده گفت: مواضع من این است اگر شخصی بهتر و قویتر برای تحقق اهداف و نیازها وجود دارد، باید این پست را در اختیار گیرد.

رییس كمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات افزود: نامزدی 'شیخ سلمان' خبر جدیدی نیست و حق اوست كه در انتخابات ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد شود اما این موضوع نباید در صفوف فدراسیون های كشورهای عربی در قاره آسیا جدایی ایجاد كند بلكه باید از یك نامزد واحد حمایت كنیم.

'شیخ سلمان بن ابراهیم' رییس فدراسیون فوتبال بحرین نیز روز یكشنبه هفته گذشته در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه اعلام كرد كه نامزدی خود را برای ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام كرده است.

'جانگ جیلونگ' از چین كه پس از بركناری 'محمد بن همام' از قطر از ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا، اداره این كنفدراسیون را برعهده گرفته است نیز یكی از نامزدهای ریاست این كنفدراسیون است.

خبرگزاری فرانسه اضافه كرد: بن همام پس از رای 'فیفا' مبنی بر بركناری اش از ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه ورزش (كاس) شكایت كرد اما این دادگاه تا كنون در این خصوص رای صادر نكرده است.

یك منبع آگاه به خبرگزاری فرانسه گفت: احتمال تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا تا ماه 'می' میلادی وجود دارد.

7132 / 1589





:: برچسب‌ها: مردم , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: